De markt van het dakonderhoud is in beweging. Opdrachtgevers kiezen steeds vaker voor samenwerking op basis van regiegestuurd onderhoud. Een marktontwikkeling waar Consolidated in meegroeit en tools voor ontwikkelt zoals Dakota, een compleet online dakbeheersysteem.
Om de nieuwe manier van samenwerken goed over het voetlicht te krijgen, maakten we het concept en het contentplan voor een nieuw nummer van de Review, het relatiemagazine van Consolidated. In samenwerking met ontwerpbureaus AVM en Lukkien zorgden we niet alleen voor een inspirerende en prikkelende inhoud, maar ook voor een frisse, gerestylde vormgeving, een sprekende beeldtaal en heldere infographics.
Voor Consolidated verzorgen wij alle content voor de marketingcommunicatie en denken we mee met de communicatiestrategie. Zo maakten we onder meer het contentconcept voor de corporate site en produceren we alle content voor de site. We maken verder advertenties en verschillende corporate communicatiemiddelen, en we begeleiden fotoshoots.
In een aantal werksessies hielpen we gemeente Bloemendaal op weg met hun contentstrategie. Op basis hiervan geven ze met relevante content invulling aan de coalitiethema’s.
Voor Reclassering Nederland maakt Lamar communicatie samen met Enof creatieve communicatie met veel plezier de ‘Werkstraf in uitvoering’. De krant geeft een inkijkje in wereld die werkstraf heet.