De markt van het dakonderhoud is in beweging. Opdrachtgevers kiezen steeds vaker voor samenwerking op basis van regiegestuurd onderhoud. Een marktontwikkeling waar Consolidated in meegroeit en tools voor ontwikkelt zoals Dakota, een compleet online dakbeheersysteem.
Om de nieuwe manier van samenwerken goed over het voetlicht te krijgen, maakten we het concept en het contentplan voor een nieuw nummer van de Review, het relatiemagazine van Consolidated. In samenwerking met ontwerpbureaus AVM en Lukkien zorgden we niet alleen voor een inspirerende en prikkelende inhoud, maar ook voor een frisse, gerestylde vormgeving, een sprekende beeldtaal en heldere infographics.
Voor Consolidated verzorgen wij alle content voor de marketingcommunicatie en denken we mee met de communicatiestrategie. Zo maakten we onder meer het contentconcept voor de corporate site en produceren we alle content voor de site. We maken verder advertenties en verschillende corporate communicatiemiddelen, en we begeleiden fotoshoots.
Hoe zorg je dat nieuwkomers een goede start kunnen maken in de maatschappij? Wat hebben zij nodig om te kunnen integreren? Op die vragen en méér zochten Woningcorporatie Mercatus en Welzijnsorganisatie Carrefour uit Noordoostpolder een antwoord.
Taxand Nederland liet een nieuwe website ontwikkelen door onze partner Enchilada. Wij maakten de content voor de nieuwe site. Een uitdagende klus!