Sociaal ondernemen wordt in veel branches steeds belangrijker. Maar welke stappen zet een bedrijf om meer mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt duurzaam en kwalitatief aan werk te helpen? En hoe wordt dat zichtbaar? Dat kan met de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO), ontwikkeld door onder meer Stichting PSO-Nederland en TNO. PSO informeert, stimuleert, meet en certificeert.
De doelgroep van PSO is breed: geïnteresseerde organisaties, groot en klein, gemeenten, zorginstellingen en winkels . Om duidelijk te maken waar de PSO voor staat en hoe de certificering werkt, ontwikkelden we een kort en helder animatiefilmpje. Ook schreven we de teksten voor www.pso-nederland.nl
MSQ, investeerder in de dakenbranche, vroeg ons een nieuwe huisstijl en een website te ontwikkelen. We pakten de klus aan met de ontwerpers van Enchilada en de techneuten van Ruby Libre. Een geslaagde samenwerking!
Over dakspecialist Consolidated valt altijd iets te vertellen. Wij verzorgen een constante stroom van content voor de website van Consolidated en delen deze elke zes weken in een online nieuwsbrief.