Sociaal ondernemen wordt in veel branches steeds belangrijker. Maar welke stappen zet een bedrijf om meer mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt duurzaam en kwalitatief aan werk te helpen? En hoe wordt dat zichtbaar? Dat kan met de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO), ontwikkeld door onder meer Stichting PSO-Nederland en TNO. PSO informeert, stimuleert, meet en certificeert.
De doelgroep van PSO is breed: geïnteresseerde organisaties, groot en klein, gemeenten, zorginstellingen en winkels . Om duidelijk te maken waar de PSO voor staat en hoe de certificering werkt, ontwikkelden we een kort en helder animatiefilmpje. Ook schreven we de teksten voor www.pso-nederland.nl
Nieuwe cao-afspraken, pensioenregelingen én de wet pensioencommunicatie. Allemaal redenen voor Pensioenfonds ING om de website aan te pakken. Daar mochten wij bij helpen.
Voor Reclassering Nederland maakt Lamar communicatie samen met Enof creatieve communicatie met veel plezier de ‘Werkstraf in uitvoering’. De krant geeft een inkijkje in wereld die werkstraf heet.