Experts die hun jarenlange ervaring en kennis delen met MKB’ers in ontwikkelingslanden én elkaar. Dat levert prachtige verhalen op over een bijzondere vorm van ontwikkelingswerk. PUM Senior Experts vroeg ons het bladmanagement en de contentcreatie van PUMmagazine te verzorgen.
‘Door onderling nóg beter samen te werken, wordt de klantbeleving nóg positiever’, stelt Loyalis. Om alle collega’s te inspireren, maakten wij, samen met Enof creatieve communicatie, het Jaarmagazine ‘Iedere stap telt’.
Een meetinstrument voor socialer ondernemen: hoe leg je dat uit? Met een animatiefilm en heldere webteksten.
Voor Saltro maakten we samen met Enof een inspirerend magazine. Een jaarbericht dat terugblikt, maar vooral ook vooruit kijkt.
Voor het LUMC ontwikkelden we een wervingscampagne voor anesthesiemedewerkers. Op basis van storytelling, met de medewerkers als ambassadeurs.
Een magazine dat precies laat zien hoe dakspecialist Consolidated zich ontwikkelt en meegroeit met de markt. Dat werd de nieuwe Review, die we op inhoud en vorm ingrijpend restylden.
Duurzaam en betrokken ondernemen is één van de vier strategische pijlers van Landal GreenParks. Daarom maakten we een aantal keer het duurzaamheidsverslag ‘Wat groen kan doen.’
Een campagne voor Stichting Pensioenfonds Achmea moet deelnemers aan het fonds stimuleren om regelmatig te checken hoe hun pensioen ervoor staat.
Regioplan deed onderzoek naar de ontwikkeling van brede scholen in Nederland. Wij legden de onderzoeksresultaten vast in een kleurrijk boekje.