In een aantal werksessies hielpen we gemeente Bloemendaal op weg met hun contentstrategie. Op basis hiervan geven ze met relevante content invulling aan de coalitiethema’s.
Met onze partner Design Firm ontwikkelden wij een contentstrategie en contentformule voor het Amsterdamse vervoersbedrijf GVB. Iedere drie weken verschijnt er een exemplaar van de vernieuwde personeelskrant.
Over dakspecialist Consolidated valt altijd iets te vertellen. Wij verzorgen een constante stroom van content voor de website van Consolidated en delen deze elke zes weken in een online nieuwsbrief.
In opdracht van Gemeente Amsterdam schreven we het script voor een animatie over de circulaire economie. Inspirerend om te zien hoe innovatief er wordt gedacht in onze grote steden!
Zorgaanbieder Amsta in Amsterdam vroeg ons te helpen bij het maken van een krant over een mooie stap voorwaarts. We adviseerden over de contentformule, voerden het bladmanagement, schreven verhalen en verzorgden de eindredactie.
PUM Netherlands senior experts besloot het papieren PUM magazine in te ruilen voor een contentgedreven app. Wij ontwikkelden de contentstrategie en werkten nauw samen met ontwerpers en bouwers. Ook verzorgen we maandelijks de content voor de app.
Nieuwe cao-afspraken, pensioenregelingen én de wet pensioencommunicatie. Allemaal redenen voor Pensioenfonds ING om de website aan te pakken. Daar mochten wij bij helpen.
MSQ, investeerder in de dakenbranche, vroeg ons een nieuwe huisstijl en een website te ontwikkelen. We pakten de klus aan met de ontwerpers van Enchilada en de techneuten van Ruby Libre. Een geslaagde samenwerking!
Landal GreenParks biedt haar gasten een comfortabel verblijf midden in het groen. De vakantieaanbieder deelt dan ook graag mooie verhalen…
Hoe zorg je dat nieuwkomers een goede start kunnen maken in de maatschappij? Wat hebben zij nodig om te kunnen integreren? Op die vragen en méér zochten Woningcorporatie Mercatus en Welzijnsorganisatie Carrefour uit Noordoostpolder een antwoord.