Schrijven: wij doen niets liever, maar we weten ook dat dit niet voor iedereen geldt. Onze schrijftrainingen-op-maat maken schrijven makkelijker én leuker. Of je nu moeite hebt met het beginnen, het uitwerken van de structuur of de eindredactie. Deze organisaties ontdekten eerder al dat schrijven absoluut geen worsteling hoeft te zijn.
De Hartekamp Groep werkt aan een zo goed mogelijk leven voor mensen met een beperking. Schrijven van teksten is een onderdeel van het dagelijks werk van staffunctionarissen, maar ze zijn daarin niet opgeleid. Dus voelt het schrijfproces soms als een worsteling en is de feedback op teksten niet altijd positief.
De Hartekamp Groep had veel baat bij de training ‘Schrijven in drie rondes’. We reikten handvatten aan voor de aanpak van het schrijfproces, de ruwe uitwerking van structuur en het finetunen van teksten in de eindredactie. Op basis van eigen materiaal, dus met veel herkenbaarheid.
Wat begon als een communicatievraag rond de effectiviteit van nieuwsbrieven leidde uiteindelijk tot de ontwikkeling van een contentstrategie voor heel Markant.
In twee co-creatiesessies legden we de basis voor de strategie en bedachten we de contentpijlers, thema’s en onderwerpen voor de verschillende doelgroepen van Markant. Ook brachten we de kanalen en middelen van Markant in beeld en adviseerden we hoe deze efficiënt kunnen worden ingezet.
Valori Software Improvement ontwikkelde een totaalconcept gericht op groei en ontwikkeling van softwareontwikkelaars. En vroeg Lamar communicatie te helpen met het in de markt zetten van deze innovatieve aanpak.
PUM Netherlands senior experts besloot het papieren PUM magazine in te ruilen voor een contentgedreven app. Wij ontwikkelden de contentstrategie en werkten nauw samen met ontwerpers en bouwers. Ook verzorgen we maandelijks de content voor de app.