De charme van papier tegenover de meetbaarheid van digitaal
Zo’n vijf jaar geleden vervingen veel organisaties hun printmagazines door een online magazine. Nu komen sommige organisaties daar weer van terug, KLM voorop. Wij zijn niet vóór of tegen; gedrukt en online hebben allebei voordelen
Hoe kies je? Vraag je vooral goed af welk doel je met je magazine nastreeft en voor welke doelgroep je het maakt.
Een paar weken geleden heeft Lamar communicatie een werkstudent in huis gehaald. Anouk is student communicatie- en informatiewetenschappen in Utrecht. In deze blog stelt ze zichzelf voor, vertelt ze over haar studie en haar ervaring tot nu toe bij Lamar communicatie.
Onze #firstvideo. Lamar communicatie gaat graag buurten bij vakgenoten en klopte aan bij Rosanne van de Leemkolk van influencer marketing-bureau 3sixtyfive. Zij kent alle (of in elk geval héél veel) influencers van Nederland en koppelt ze aan de passende merken. De uitgelezen persoon dus om ons te vertellen over deze wondere wereld.