Kijk eens wat vaker in de spiegel

Contentmarketing helpt bij het laden van je merk en het opbouwen van naamsbekendheid, herkenbaarheid en autoriteit. Maar alleen als je authentiek bent. Contentmarketeer Tim Daalderop vertelt waarom.

Juliëtte Geers van Sdu: ‘De contentstrategie is niet van de afdeling Marketing & Communicatie!’

Sdu, uitgever in de juridische wereld, ontwikkelde eind 2016 een contentmarketingstrategie. Hoe hebben zij het aangepakt? Wie waren betrokken en hoe hebben zij hun organisatie ingericht om die strategie in de praktijk te brengen?

Met je verhaal de plank misslaan

Verhalen blijven beter in ons brein kleven dan feiten en cijfers. Steeds meer organisaties willen daarom ‘iets’ met storytelling. Gaat dit altijd goed? Nou nee, bedrijven kunnen behoorlijk de plank misslaan. De 5 don’ts van storytelling.

Contact

H.J.E. Wenkebachweg 123
1096 AM Amsterdam
020 760 26 70
info@mediatic.eu

Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
En ontvang de beste content over content in je mailbox!
ErrorHere