Wij zijn van de content, zoals andere bureaus van de vorm zijn. Vaak werken we rechtstreeks voor onze klanten, maar ook krijgen we opdrachten van ontwerp- of online bureaus. Het liefst werken we samen vanaf de start van het project. Zodat vorm en inhoud naadloos passen en elkaar versterken. En zodat het online project geborgd wordt in een slimme contentstrategie. Het maakt ons daarbij trouwens niet uit van wie de klant is: samen gaan we voor het beste resultaat.
Wil jij met ons samenwerken? Neem dan contact op met Lyanne Lamar. Dan maken we snel een afspraak voor een kop koffie.
Authenticiteit, het woord lijkt aan impact in te boeten. Want claimt niet elk merk en elke organisatie tegenwoordig authentiek te zijn? En wat verstaan we daar eigenlijk onder? Zoiets als ‘bij jezelf blijven’. Maar dat blijkt nog niet altijd even makkelijk.
‘I have a dream’ van Martin Luther King ging de boeken in als één van de meest inspirerende speeches uit de geschiedenis. Wat betreft impact valt daar weinig op af te dingen. Maar of Luther Kings doelstellingen hadden gepast in een contentstrategie, is de vraag.