Voor Consolidated ontwikkelden we een bannercampagne met als doel meer demo-aanvragen voor Dakota, het online platform voor dakmanagement. We ontwierpen twee sets met een subtiel verschil in de call to action, die gedurende de looptijd van de campagne getest en geoptimaliseerd worden.
De campagne is een aanvulling op de overige zoekmachinemarketingactiviteiten voor Consolidated. De website hebben we SEO geoptimaliseerd met een nieuwe heldere structuur en een duidelijke keywordfocus.
Animaties zijn ideaal om de essentie van een moeilijk onderwerp snel over te brengen. Dat begint met een goed script, van maximaal 240 woorden. Of het nu over pensioenen, het Nederlands Kiesstelsel of de ziekte van Lyme gaat: elk onderwerp is gemakkelijk uit te leggen in 1 of 2 minuten.
‘Media zijn voor ons, als wat water is voor vissen’, aldus Mark Deuze, hoogleraar Mediastudies aan de Universiteit van Amsterdam. Volgens Deuze leven we niet met media, maar in media. We interviewden de auteur naar aanleiding van de publicatie van zijn boek ‘Leven in media’.