Wij zijn van de content, zoals andere bureaus van de vorm zijn. Vaak werken we rechtstreeks voor onze klanten, maar ook krijgen we opdrachten van ontwerp- of online bureaus. Het liefst werken we samen vanaf de start van het project. Zodat vorm en inhoud naadloos passen en elkaar versterken. En zodat het online project geborgd wordt in een slimme contentstrategie. Het maakt ons daarbij trouwens niet uit van wie de klant is: samen gaan we voor het beste resultaat.
Wil jij met ons samenwerken? Neem dan contact op met Lyanne Lamar. Dan maken we snel een afspraak voor een kop koffie.
New Skool Media is het levende bewijs dat print verre van dood is. De uitgeverij, in 2014 opgericht door Rob Koghee en Cor Jan Willig, nam 19 special interest tijdschriftmerken over van Sanoma. ‘We zien titels niet als tijdschrift, maar als mediamerk. Dat opent een wereld aan mogelijkheden.’
Verhalen blijven beter in ons brein kleven dan feiten en cijfers. Steeds meer organisaties willen daarom ‘iets’ met storytelling. Gaat dit altijd goed? Nou nee, bedrijven kunnen behoorlijk de plank misslaan. De 5 don’ts van storytelling.