Lamar communicatie gaat graag buurten bij vakgenoten en klopte aan bij Rosanne van de Leemkolk van influencer marketing-bureau 3sixtyfive. Zij kent alle (of in elk geval héél veel) influencers van Nederland en koppelt ze aan de passende merken. De uitgelezen persoon dus om ons te vertellen over deze wondere wereld.
En jawel: wie influencer zegt, zegt video. Dus onze toenmalige tekstschrijver Daphne heeft er meteen haar eerste video van gemaakt. #firstvideo, zeggen ze dan op social media. En zo hebben we dat zakelijk vloggen – nog zo’n enorme trend – ook meteen eens uitgeprobeerd.
Met je tone of voice laat je jouw doelgroep in woorden en tekst ervaren, wie of wat voor organisatie je bent. Een goede tone of voice is dus geen doel op zich, maar een middel om je identiteit (passend) te communiceren. Hoe bepaal je als organisatie dan jouw tone of voice?
Er is niks mis met ouder worden. Vooral omdat je steeds meer ervaring opdoet in de dingen die je graag doet. Ik vind het ontzettend leuk om die kennis te delen.