Dakdekkersbedrijf Consolidated durfde de stap naar digitaal te zetten en mailt relaties en collega’s nu elke zes weken de online nieuwsbrief REview .
Lamar communicatie voorziet de website van Consolidated van een constante stroom van nieuwsberichten, artikelen en projectinformatie. De highlights delen we in de digitale nieuwsbrief, inclusief eigen en andere video’s.
Voor Consolidated waren de voordelen van digitaal publiceren duidelijk: klanten en collega’s kunnen vaker geïnformeerd worden, het is een stuk sneller en voordeliger dan drukwerk en de productie is duurzamer. Ook kan het resultaat van de nieuwsbrief uitstekend gemeten worden. Deze toekomstgerichte stap sluit goed aan bij het karakter van dit familiebedrijf, dat zich sinds 1962 blijft ontwikkelen. In meer dan een halve eeuw is Consolidated hierdoor uitgegroeid tot een allround dakspecialist. In opdracht van professionele gebouweigenaren en gebouwbeheerders verzorgen ze het beheer, onderhoud en de renovatie van platte en hellende daken.
‘Door onderling nóg beter samen te werken, wordt de klantbeleving nóg positiever’, stelt Loyalis. Om alle collega’s te inspireren, maakten wij, samen met Enof creatieve communicatie, het Jaarmagazine ‘Iedere stap telt’.
Voor het LUMC ontwikkelden we een wervingscampagne voor anesthesiemedewerkers. Op basis van storytelling, met de medewerkers als ambassadeurs.