Loyalis is specialist in inkomenszekerheid en pensioenaanvullingen. Zij kenden Enof en Lamar communicatie van het pensioenmagazine Goed voor elkaar van SPW. Blij verrast door de heldere tone of voice en de frisse vormgeving vroegen zij ons een Jaarmagazine Klantbeleving te maken voor alle collega’s van Loyalis.
Doel van het magazine was iedereen bij Loyalis te laten zien wat er zoal wordt ondernomen om het klantgeluk van alle klanten te vergroten. Een beetje ‘gluren bij de buren’ over afdelingen heen kan immers zeer inspirerend werken. Want aan de basis van een positieve klantbeleving ligt een uitstekende samenwerking. Niet alleen tussen medewerkers en klanten, maar vooral ook tussen collega’s en afdelingen onderling.
Samen met Loyalis maakten we een knisperende bladformule, boordevol verhalen, tips en inspiratie. Daarna voelden we een groot aantal medewerkers en externe experts aan de tand, en maakten we ons hard voor de stevige eindredactie. Tot slot verzorgde Enof in razend tempo de vormgeving en beeldredactie, om ruim voor het einde van het jaar een topmagazine te kunnen presenteren.
Voor het LUMC ontwikkelden we een wervingscampagne voor anesthesiemedewerkers. Op basis van storytelling, met de medewerkers als ambassadeurs.
Heel Nederland zwerfafvalvrij in 2030. Dat is de doelstelling van Nederland Schoon. Om dit te bereiken, werkt de organisatie intensief samen met gemeenten. Wij maakten een inspirerend magazine om wethouders en afvalexperts over het programma te informeren.